BRENDO STRATEGIJOS SUKŪRIMAS /KOMUNIKACIJOS PLANAS
Tikslinės auditorijos išskyrimas, komunikacijos tikslų nustatymas, trokštamo įvaizdžio/charakterio identifikavimas, išskirtinumų paieška, tikslinės žinutės suformulavimas, komunikacijos plano paruošimas.
PAKUOTĖS KŪRYBINĖ KONCEPCIJA IR GRAFINIS DIZAINAS
Naudojantis komunikacijos plano duomenimis, sukuriama pakuotės idėja, vizualas ir grafinis dizainas, profesionalus darbinių failų paruošimas spaudai. Sukuriama ir pateikiama peržiūrai 3D fotovizualizacija (reikalinga tam, kad matyti kaip atrodys pagamintas produktas) Pateikiami 3-4 argumentuoti pasiūlymai (pakuotės eskizai).
PAKUOTĖS IR PREKINIŲ ŽENKLŲ ATNAUJINIMAS /REBRANDINGAS
Išsami prekės ženklo vidinė ir išorinė komunikacijos analizė, produkto konkurencinės aplinkos vertinimas, rinkos tyrimai, skirti padėti suprasti ko siekia vartotojas renkantis produktą ir į ką kreipia dėmesį pakuotės ar etiketės dizaine.
Teigiamų prekinio ženklo savybių ir išskirtinumo nustatymas. Prekinio ženklo grafinio dizaino sukūrimas, pakuotės idėja ir grafinio dizaino projektas, 3D fotovizualizacija, paruošimas spaudai. Pateikiami 3-4 argumentuoti pasiūlymai (pakuotės, etiketės ar prekinio ženklo eskizai).
FIRMINIS PREKĖS ŽENKLAS / LOGOTIPO GRAFINIS DIZAINAS
Idėjos generavimas, 2-3 argumentuoti pasiūlymai: pateikiamas grafinis sprendimas ir logotipo naudojimo aprašymas (spalviniai, linijiniai sprendimai, spalvų kodai, proporcijos, rekomendacijos naudojimui).
NAUJŲ PREKINIŲ VARDŲ SUKŪRIMAS
FIRMINIO STILIAUS (brandbook) SUKŪRIMAS
KITI KŪRYBINIAI SPRENDIMAI ( GRAFINIS DIZAINAS) SOCIALINIAMS TINKLAMS, MEDIA PRIEMONĖMS
Idėja, turinys/struktūra, grafinio dizaino šablono sukūrimas (1-2 argumentuoti pasiūlymai).